Wednesday 13 February 2013

lelaki nampak hensem bila...

assalamualaikum.....

hai entry kli ni aku nk cite psl kehenseman lelaki *ecewahhh
haha takde la saje je sbb aku selalu cite2 ngan bestie aku psl taste masing2..*nmpk tak kegatalannya di situ

ok so back to the topic,bg aku lelaki ni sgt hensem bila..

  • dorang tgh ambik air semayang.sumpah hensem!*smbil angkat tgn mcm nk ikrar  wajah yg basah dengan wudhu' tu memang menyejukkan mata yang memandang.yang x hensem pun trus nampak hensemm..


  • pakai hoodie.ishhh hensemm kot lelaki pakai hoodie.memang aku pndang x berkelip lah klo lalu depan aku..even abg aku sndri pun ak nmpk hensem je klo pakai hoodie ni wpun abg aku tu x hensem pun*ni mampus aku kalo dia thu ak kutuk dia.
tengok tu..hensem kan?kan??*tak kiraa korang wajib angguk laju2




  •  pakai longsleeve pastu singsing smpai ke siku.hensem sangat!

oh hensemnya hai abg body~~





  • mcm sombong2 ckit dengan perempuan.means,bukan jenis melayan.seriously aku memang x suka lelaki yg suka brkawan ngan ramai perempuan.mana2 pergi ade je perempuan ngan dia.prmpuan lain2 plk tu.

tgk tu tgk tu.muka sombong cm tu...aishh i loikee!suka watak si hensem ni dalam beastly.
 
nah amek ni.cuci matee...heee




byk lagi sebenarnye aku stop dulu asar jap.hee babai
assalamualaikum..:D


2 comments:

Anonymous said...

klakarr weyh!!! aku suke3 ..haha.. aku tambah stu lg.. kalau aku kan, lelaki tu nmpk hnsem/comel bile die buat sweet, manje2 ngan mak die! nmpk comel je.. mcm Fizo Omarr! anak mak gitu..

hello beauty said...

hahaa yang tu opkos lahh tak sempat nak tambah arituu heh so lelaki tonjolkan kesweetan anda dengan mak anda yee hehe